Day 7-April 3

Service Toyota în Mombasa

Stabilim că trebuie să luăm problema pe cont propriu – agentul s-a oferit să ne ajute cu transportul nostru și al mașinii pâna la service-ul Toyota , dar după experiența de ieri încrederea a scăzut dramatic. Oferim ora „academică” și aproape firesc pornim spre Toyota prin mijloace proprii. Pe drum verificăm situația mașinii și aflăm că a fost ridicată cu platforma –  de către agentul nostru?! – și ne continuăm drumul. Ajungem la Service Toyota Mombasa și dezastru…2 piese diferențial spate distruse – coroana are cinci-șase dinți retezați. Evident piesa nu se află în stoc și habar nu avem cât timp o să treacă până când o să pornim la drum. Gazdele ne primesc în cantina lor și începem să discutăm reconfigurări de traseu pentru o săptămână întârziere! Care ar fi fost șansele să fi pățit așa ceva? Aproximativ egale cu cele de a găsi un diferențial perfect pentru noi într-un service privat – agentul nostru este iertat de toate posibilele păcate cu această minune. Răsuflăm ușurați și mecanicii care se ocupă de mașina noastră fac o treabă minunată – avem în sfârșit mașina funcțională și strălucitoare. Vrem să sărbătorim cu câteva sticle de vin și fructe de mare pe malul oceanului. Facem o incursiune la hotel pentru că unul dintre colegi are nevoie de cash de la camera de păstrat obiecte valoroase. Păi dacă tot am vrut aventură de ce să-i și găsim acolo? Au dispărut din locul așa zis cel mai sigur! Banii au plecat cu tot cu noua angajată care se asigura că e totul în siguranță – paguba e importantă -unde ne oprim cu necazurile?

 We decided to take the matters into our own hands – the agent offered to help us with the car transport and ours to Toyota Service, but after the yesterday experience our confidence decreased. After 45 minutes we head off to the Service by ourselves. On the way we found out that our car was on the platform – by our agent?! Getting there the mechanics told us that the rear differential was ruined. The cart part is not in stock and we have no clue how long it will take to have the car ready to leave Mombasa. The hosts invite us in their cafeteria and we start making new plans about a new route. What were the chances for these bad things to happen to us? Almost equal to those finding a new differential in a private service – out agent is forgiven for making this miracle happen. The mechanics did an amazing job and our car is up and running. Wanting to celebrate with some glasses of wine and sea fruit we are heading to the beach but first we went to the hotel to take some money from the vault room only to discover that the new employee run off with all the money. Where do all our troubles end?


«

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *